sâmbătă, 6 septembrie 2014

o noua VIATA ?!?



Pentru a intra in randul oamenilor normali ma apuc/hotarasc sa-mi fac cont pe “f” si sa deslusesc abc-ul cu “gaseste prieteni” si toata bucataria cu vazutul de poze, postari, comentarii s.a.m.d.
Plimbandu-ma si ratacind, “adaugand” la intamplare prieteni, prieteni ai prietenilor, cunoscuti si posesori de nume cunoscute (asa este la inceput !), printre cei cu care m-am logat cam la intamplare si “le-am cerut prietenia” - descopar un chip cunoscut:


Surprize, surprise … surpriza: placuta si incitanta. O cunosteam dinainte de a se naste; sau a crescut sub privirile mele (de atunci si nu cu mintea de acum !). Dispare din orizontul apropiat, dar ne mai salutam ocazional prin cartier; si acum surpriza: “O noua viata !”.
Frumoasa alternativa, tentanta activitate/lucrare de laborator la sectiunea DEZVOLTARE PERSONALA (http://www.cheiasuccesului.ro/2011/11/ce-reprezinta-dezvoltarea-personala#axzz3CZ3dMzL0, gand/dorinta care ma bantuie la fiecare revelion cand imi fac “inventarul” anului trecut/papat si planuri/promisiuni pentru zilele care urmeaza; “O noua viata !”.- usor de spus, dar …
Sa ne imaginam ca noi si viata nostra suntem o “prajitura” cu toate componentele, proprietatile-caracteristicile (etc.) ei; si acum - “O noua viata !”.
Adica sa revenim la componentele/ingredientele/esentele/aromele initiale si sa le melanjam/amalgamam/mozaicam dupa alta reteta !
E posibil ? Partial/pe alocuri/la unele detalii DA si pe ansamplu – NU ! Faina deja are drojdia/oul/laptele/untul adaugate, zaharul este dizolvat, compozitia este coapta; in plus/essential/fundamental procesul impune o dare inapoi a TIMPULUI.
Admit ca “surpriza” mea are un nou look/silueta/alura/tinuta modificate/schimbate adecvat/corespunzator pentru “O noua viata !”; dar sufletul/inima/mintea-capul/sentimentele/memoria s.a.m.d. ???
In gara de Nord cand s-a urcat intr-unul dintre trenurile vietii era o EA; acum este un cub rubick de femeie/sotie/mama/fiica/nora etc., etc., etc. …
O noua iubire/dragoste/atasament/duiosie/devotament … DA, dar “O noua viata !” – NU !!!
Poate EA sa poata; nu sunt eu in masura/in postura sa judec pe altii. Sa ma refer la mine; cu bogata imaginatie pe care o am – visez/imi imaginez scenariul iluziei/nalucii Phoenix si plutesc ca un maestos EL CONDOR PASA:


Vreau/doresc sa fiu fericit, sa derulez/reincep/traiesc “O noua viata !”; stau la mansa avionului ce pluteste maestos ca un EL CONDOR PASA … sa savurez beatitudinea CLIPEI trec pe pilot automat … inadmisibil uit TOT si caut sa rup legaturile/valentele/”zestrea” a ceea ce a fost … “O noua viata !” … un bazait strident si o suita de leduri rosii canta o simfonie a infernului … incerc sa preiau comanda … calculatul de bord din capul meu … pe monitor promterul ramane fix/teapan/nemiscat/MORT !
Rescue, tastez infrigurat la nesfarsit [Ctrl + Alt + Del], restart … NIMIC, NIMIC, NIMIC …

Attention, attention ... danger ... BIOS virus infection fundamental ANDRAANDRA ... virus ... run format HHD to stop infection ...

Da, “prajiturica” … cum sa incep o “O noua viata”.cand eu sunt tot EU; viata mea si EU suntem totuna … aceasi incertitudine postulata de Heidelberg; ceva, inca neclar pentru ignorantul de mine, ca si Sfanta Treime …
… vad/simt/traiesc cum Phoenix a mea, cu inscriptia “O noua viata !”, se prabusete intr-un arc larg de curcubeu … si apoi … NIMIC, NIMIC, NIMIC …

Un comentariu:

  1. Da, chiar este o noua viata, nu numai pe exterior, ci mai ales pe interior. Este posibil, lucrurile trebuie vazute mai larg decat ca ingredientele sunt aceleasi.
    Cand un om evolueaza, trece pe alta treapta a dezvoltarii spirituale, chiar daca lumea in jurul sau ramane aceeasi, el se schimba astfel incat percepe ca traieste o noua viata.
    Eu inteleg contextul in care scrieti aceste randuri, imi pare extrem de rau, dar rolul pentru care ma pregatesc acesta este: de a arata celor care vor si pot ca este posibila o noua viata. Si de a-i invata cum sa vada viata prin noi ferestre astfel incat sa vada aceeasi conjunctura in alt mod, benefic pentru ei.
    Un suflet deschis si zambitor pune bazele unei sanatati fizice garantate.
    Cand mi-am intitulat blogul "O noua viata", eu asta traiam. Cred ca este greu de inteles pana nu traiesti acest lucru.
    Daca credeti ca va pot ajuta, pe dvs si pe sotia dvs, oricand sunt deschisa unei discutii.

    RăspundețiȘtergere