miercuri, 15 august 2012

Si eu, plin de speranta si optimism, sa-mi curat asta viata de „cacat” (atribut sau substantiv ?!?), am consumat COLON/HELP !

Copy şi Paste de pe infinitul web:


COLONUL

 

Articol nou pe Insula Îndoielii

Oamenii care curăţă colonul au umplut ventilatorul de rahat


Preambul: m-am săturat şi eu de subiectul ăsta puturos, dar nu pot lăsa lucrurile astea să se întâmple fără să vă spun. Am şi un articol mişto pe ţeavă, promit.
Când am primit ameninţarea de care v-am spus in articolul anterior am crezut că totul era doar o prostie seacă intenţionată să mă sperie şi să îmi colorez chiloţii pentru că m-a contactat un avocat.
Din fericire, colonul meu era mai solid de atât, m-am abţinut graţios şi  am contactat nişte prieteni pentru sfaturi şi susţinere. Şi mi s-au oferit din plin, m-au pus în legătură cu avocaţi care au râs de scrisoarea ridicola a personajelor şi în special de baza lor legală.
Din păcate pentru ei, prietenii mei au site-uri respectabile cumpărate şi înregistrate cu nume reale. Şi astăzi, pe principiul "salvezi un câine de la înec şi el te muşcă de cur" au păţit ceva mai nasol decât mine: o scrisoare reală pe adresa de acasă.
Ba chiar au primit ameninţări suplimentare pentru că au făcut o postare mai detaliată şi mai inteligentă decât ce am scris eu.
Şi uite aşa acest joc de-a urmăritul anonimului pe internet se transformă în ceva real ce s-ar putea solda cu mult timp pierdut în tribunale de către oameni cu bun simţ şi spirit civic.
Cel mai amuzant lucru este că hornarii colonului puteau sa rezolve această problemă cu amândoi făcând nişte lucruri simple: să producă dovada ştiinţifică că sforile numite placă mucoidă sunt ceva acceptat ca şi o problemă reală de către medici nu de către vânzători plătiţi precum stimabilul domn Mencinicopschi.
Atât eu cât şi ei am fi modificat articolele în consecinţă şi am spus asta şi în comentarii de nenumărate ori.
Modul în care se comportă compania asta este de-a dreptul patologic. În loc să accepte criticile şi să creeze un produs mai bun şi să nu mai mintă consumatorii folosind termeni fără acoperire, s-a hotărât să oprească orice critică.
Dar articolele noastre sunt pe internet. Nu vor dispărea niciodată. Fiecare dintre cititori le poate copia, reformata şi publica pe bloguri, pe forumuri, în tot felul de locuri. Articolul meu abia dacă a avut câţiva cititori, dar dacă începem o campanie de multiplicare a lui şi a celui de la Medicologia, câţi oameni o să-l vadă? Câţi dintre blogării români au site-uri proprii şi câţi sunt anonimi ca mine? Câte scrisori de intimidare poate trimite o companie de avocati?
E interesant ca articolul meu despre Aqua Carpatica a primit un răspuns direct de la directorul companiei (vedeţi în comentarii) dar în nici un moment nu s-a ajuns la ameninţări sterile şi scrisori de la avocaţi. Avem chiar un gentlemans agreement.
Asta pentru că o companie care înţelege cum să vorbească cu criticii ştie că uneori îi poate transforma în suporteri. Companii din industria tehnologică fac asta zi de zi, inglobează feedback-ul primit de la consumatori şi le vând un produs mai bun.
Aşa că dragă companie, sunt gata să mă transform în suporter şi să sterg/modific articolele curente despre voi cu o condiţie simplă:
Trimiteti la adresa de email oindoiala@gmail.com un mesaj care să conţină rezultatele studiilor ştiinţifice făcute cu produsul vostru, cu protocol corect adica trial randomizat dublu orb. Studii publicate într-un jurnal ştiinţific recunoscut, care să fie consistente cu consensul ştiinţific asupra acestui produs.
Si dacă vreţi să fiu impresionat, declaraţia unui profesor doctor gastroenterolog şi a unui medic legist că placa mucoidă există în stare naturală în corpul uman şi că muesli-ul vostru este cu adevărat util.
(Sper ca vă daţi seama că orice ajunge pe adresa respectivă va fi publicat aici. Să n-avem vorbe ulterior).
În rest, e destul de probabil să ne vedem în tribunal. Ah, şi în caz că vroiaţi o dovadă că orice se publică pe internet o dată poate fi găsit pentru totdeauna, luaţi de aici: http://www.bzi.ro/atentie-la-detoxifiere-in-stare-critica-dupa-o-cura-de-colonhelp-video-288440
Cititori, nu uitaţi.
Puteţi scrie email-uri companiei prin formularul de aici: http://www.colonhelp.ro/contact
Puteţi să nu cumpăraţi produsele lor şi să le spuneţi de ce şi anume pentru că îşi folosesc resursele financiare pentru a îi ameninţa pe cei care îi critică pe bună dreptate.
Puteţi să le spuneţi pe pagina de Facebook că acţiunile lor în justiţie nu vor face decât să le păteze imaginea.
 Oare ce să fie şi să reprezinte ?!?
Evident nu Vă gândiţi la subiectul/obiectul postării ...